This user manual is not translated to english language, it exists only in hungarian. Please translate it. We thank your understanding.
User manual
A Net-Desk vagy Net-Truck weboldalhoz érvényes regisztráció mindenképpen szükséges, hogy használni tudjuk, vagyis termékeket rendelhessünk, böngészhessünk az alkatrészek között. Ehhez a QtcCe Ltd.-től meg kellett kapnunk a helyes regisztrációs kódot!
Regisztráció menete
- A [Regisztráció] gombra kattintva a megjelenő adatlapot helyesen kitöltjük. A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.
- A "Regisztrációs kód" mezőt üresen hagyhatjuk.
- Vagy, ha nagyon sürgős rendelésről van szó, akkor a regisztrációs kódot megkérdezhetjük az üzemeltetőtől telefonon.
- Majd az [Adatok elküldése] gombra kattintunk.
- Ha még nincs regisztrációs kódunk, akkor ezután várnunk kell (munkaidőben maximum 1 órát), hogy az üzemeltető a megadott e-mail címünkre elküldi a helyes regisztrációs kódot.
- Ha megérkezett az e-mail a regisztrációs kóddal, akkor bejelentkezünk a rendszerbe: a "Felhasználó név" és a "Jelszó" mezők kitöltése után a [Bejelentkezés] gombra kattintunk.
- Ezután az adatlapunkon a "Regisztrációs kód" mezőbe beírjuk az e-mailben megkapott regisztrációs kódot. Az adatlapot az [Adataim] gombra kattintva hozhatjuk elő, de első alkalommal, ha még nincs kitöltve a "Regisztrációs kód" mező, akkor automa-tikusan az adatlap jelenik meg bejelentkezés után!
- Ha mindezzel megvagyunk, akkor már használhatjuk a keresőt, bevásárló kocsit és rendelhetünk.
Rendelés menete
- A kereső segítségével kilistázzuk a kívánt termékeket, a mennyiség mezőket kitöltjük, majd a virtuális "Bevásárló kocsiba" bepakoljuk őket a [Bevásárló kocsiba tesz] gomb segítségével.
- [Bevásárló kocsi/Rendelés] gombra kattintunk, ahol első lépésben még módosíthatjuk a mennyiségeket. A jelre kattintva vagy 0 mennyiség megadásával is törölhetünk egy-egy tételt!
- Innen, az utolsó lépéshez a [Megrendelés] gombra kattintva jutunk, ahol át kell néznünk az adatainkat (számlázási/szállítási cím) és a bevásárló kocsi tartalmát. Ha megfeleltek, továbbá elfogadjuk az ÁSZF-et, akkor az [Igen, megrendelem] gombra kattintva benyújthatjuk a rendelést.
- Ha bankkártyás fizetési módot választatottunk, akkor a pénzügyi tranzakció két lépésben történik (DMS). Első lépésben csak zárolásra kerül a rendelés bruttó végösszege bankszámlánkon, csak akkor kerül levonásra végleg (terhelés) az ellenérték, ha átvettük a rendelésben kívánt árut a fuvarozó cégtől. Ha nem teljesíthető a rendelés vagy a rendelésnek egy része, akkor a zárolt összeget cégünk feloldja vagy módosítja bankszámláján. A kattintás után weboldalunk átirányítódik pénzügyi partner cégünk (Budapest Bank / First Data) oldalára, ahol a bankkártyás tranzakciót végre kell hajtani. Sikeres tranzakció után az alábbi lépések következnek, viszont sikertelen után félbeszakad a rendelés és hibaüzenetet kapunk.
- Pár percen belül saját e-mail címünkre és az üzemeltető e-mail címére is érkezik egy levél a rendelésről.
- Az üzemeltető küld egy válasz e-mailt, melyben megadja a megrendelt termékek várható megérkezésének idejét.
Egyéb
Figyelem! Az internetes adatbázis tartalma fél óránként frissül a valós raktárkészletből, ezért előfordulhat, hogy egy megrendelt terméket nem tudunk azonnal szállítani a zöld jelzés ellenére, mert a frissítési időpontok között valaki megrendelte egy másik úton ugyanazt a terméket, azonban ezt mindenképpen jelezzük a visszaigazoló levelünkben. Megértésüket előre is köszönjük.